tirsdag, april 08, 2014

Sensur og vranglære.

Jeg er jo en ihuga entusiast og svært optimistisk i forhold til klima, ny teknologi og vitenskapelige framskritt. Alle mine meninger er bygget på peer-review rapporter og artikler i anerkjente vitenskapelige tidsskrifter. Og når det kommer til menneskeskapt global oppvarming ser vi at hysterikerne ikke liker vitenskap, grunnen er selvfølgelig at innhentet data ikke støtter den vedtatte tesen om ansvar. Det er også årsaken til at en hysteriker ikke kan legge fram dokumentasjon for sine påstander, dokumentasjon som stemmer med den faktiske verden og de faktiske målingene vi kan finne der. Vi har sett (og hørt) om kritikere som mister jobben, ikke får publisert sine funn i anerkjente, vitenskapelige tidsskrifter, at personer blir regelrett truet, ikke får de jobbene de søker på selv om de er vel-kvalifisert, hetses og angrepet verbalt og utsatt for svertekampanjer. Det har kort fortalt tatt helt av. I går fikk jeg selv erfare dette. Jeg postet en rekke innlegg på NRK's diskusjonsfora, Ytring, la ved dokumentasjon og var både høflig og "snill" i forhold til mine meddebatanter. Nå er alle mine innlegg slettet med følgende beskjed fra Moderator, Martin Grüner Larsen;
"Slettet en rekke innlegg, til dels relativt lange, i denne tråden. Jeg har sagt fra tydelig om at denne tråden ikke handler om hvorvidt klimaendringer er ekte eller ikke. Nå må dere ikke kaste bort tiden deres (eller vår) på å kapre tråden."

Jeg tviler sterkt på hans forklaring og mistenker at dette kun er politikk og sensur naturligvis fordi jeg ikke har "den rette troen". Men greit nok, de kalles ikke for "ARK" for ingen ting.

I England har vanviddet gått enda lenger, der har de grønne (engelske hysterikere) inntatt skolene og bedriver rett og slett vranglære med udokumenterte "vitenskapelige" påstander, manipulerte grafer osv., ref. følgende link til artikkel som kom ut i dag; New report reveal gren brainwashing in UK schools